<style>img[data-jchll=true]{display:none}</style>

ارسال نظر

دلایل داشتن شریک و مشارکت در کار : مشارکت و همکاری به ما و خیلی از سازمانهای بزرگ و کوچک دنیا کمک کرده تا برند خود را مستحکم کنند.برادران کوئن در بخش فیلم سازی، ارویل و ویلبر رایت

ارسال نظر

تعریف برند مانند سفری است تا کسب و کار خود را کشف کنید، می دانیم سخت ، وقت گیر و نارحت کننده است اما با پاسخ دادن به سوالات زیر می توانید قدم اول را بردارید و در نهایت تعریف را ساده کنید..! هدف کسب و کارتان چیست؟

ارسال نظر

بنیاد و پایه هر برند لوگوی آن است، وب سایت، بسته بندی و تمام پکیج های تبلیغاتی شما باید حاوی همان لوگو باشد تا مشتریانتان با آن ارتباط برقرار کنند. استراتژی برند شما این است که چگونه، چطوری، کجا، کِی و ..

ارسال نظر

برندینگ یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کار است، چه بزرگ باشید چه کوچک، خرده فروش باشید و یا پیمانکار، یک استراتژی برندسازی موثر، مرز عمیقی در بازار های رقابتی به کسب و کار شما می دهد.

سخن روز

انسانها به ندرت موفق می شوند مگر اینکه از کاری که انجام می دهند، لذت ببرند.

(دیل کارنگی)

گواهینامه ها

حمایت کننده ها